05 ianuarie 2012

Vreau sa-i imbratisez pe toti cei care apar in pozele noastre

La nivel international s-au desfasurat foarte multe campanii "I want a HUG" . Toate m-au emotinat si m-am gandit cu drag la cei care s-au gandit sa initieze astfel de actiuni.
Asa ca vreau acum sa-i imbratisez pe cei din pozele de pe acest blog pentru ca asa cum eu incerc sa ma pastrez in forma maxima si lor le cer sa fie intr-o forma maxima.
Incerc cand ma intalnesc cu voi sa va arat ca-mi pasa, ca eu chiar vreau sa va prind in cea mai buna zi a voastra.Voi o sa ziceti de ce-ti pasa este imaginea noastra? Imi pasa pentru ca vreau cand va faceti ordine printre amintiri de intalnirea noastra sa va aduceti aminte cu drag.
Abia atunci pot spune din inima:"Asta-i treaba bine facuta!"
Ce au purtat fetele in noaptea de Revelion?Surpriza:culori!

Foto: Carmen-Iulia Avram 5.1.2012, orele 10-12, Piata Unirii, Bucuresti


Consuela a asortat fustita imprimata H&M si topul negru transparent Zara, la o jacheta din piele Stradivarius, inel Zara iar ceasul este Guess.


Alex Necula si Amir Dobos. Alex a ales sa poarte ghete suede Oviesse, esarfa Stefanel bej, restul pieselor de la Zara. Amir s-a gandit sa poarte o tinuta Zara.


Alex a surprins purtand un costum cu dungi verticale Zara, camasa Cavaliere, pantofi maro Bronx si paltonul de la Jack&Jones.


Cristina a vrut sa fie speciala si s-a imbracat cu un jumsuit imprimat verde de la Skunkfunk, paltonul este Glow, iar wedges si cerceii candelabru cu stelute sunt cumparati de la buticurile din Centrul Vechi.
Ne-am gandit ca ea a aratat super in rochia imprimata cu baloane cu aer cald in culori mov cu galben.


Silvia poarta bocanci Benvenutti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu