19 martie 2014

Oamenii "inveselesc" locul

Ce parinte nu gandeste despre copilul sau ca este frumos, destept, acela care merita tot ce-i mai bun? Iar daca asa ar trebui sa fie cu oricare dintre noi,ce am pierdut pe drum si nu mai e asa?

Stim sa pretuim ce am primit in dar, aratam ca suntem cool, ca suntem increzatori in noi insine si ne respectam propria persoana?
Si daca ne pictam pe fata un zambet,asa-i ca cel de langa noi ne va zambi inapoi? Sa ne gandim ca suntem datori sa oferim celor de langa noi ce avem mai bun,si ce avem noi mai bun suntem chiar noi insine.

Investind in noi, in propria imagine, in propria viata vom creste in valoare si data viitoare cand ne vom mai intalni cu vreun cunoscut/necunoscut vom avea mai multe de oferit.

Exista vreo limita a frumosului, ne saturam vreodata de prea mult frumos? Cred ca nu,de aceea meritam sa fim frumosi,cei mai frumosi si sa facem din Bucuresti un oras deosebit!

Oana poarta top Stradivarius, jacheta Bershka si accesorii New Yorker


Beniamin


Raluca


Florin


  Eleonor-Danemarca.
Pe strada am gasit tinute cu inspiratie din muzica Rap americana; combinatii in tonuri de albastru; tinute rebele, pentru persoane fara prejudecati; persoane cochete care poarta tocuri cui.

2 comentarii:

  1. o imagine colorata, imi spune de obicei despre un om ca este "plin de viata"...o imagine colorata cu bun gust imi spune ca e "deschis la minte"...stiu ca sunt doar primele impresii, insa imi place sa gasesc astfel de oameni in fotografiile postate de tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi surprindem in fotografiile noastre cele mai stylish persoane. Multumim pentru ca ne urmaresti.

      Ștergere